piątek, 5 października 2012

[004] k-pop w Polsce . - Gangnam Style .


Witajcie . W najbliższym czasie spodziewajcie się , że ma osoba zmieni wygląd bloga . Zakładam , iż dzisiejsza notka będzie nieco chaotyczna , za co z góry już przepraszam . Dawno nie pisałam , ale to z powodu mojego komputera , który się psuje i wyłącza się w najmniej spodziewanym momencie . Zazwyczaj tak jest , kiedy mój komputer musi za dużo pracować w jednym momencie i jak ja to mówię  później się : ‘ krztusi ‘ . To spowodowało , że nie mogę za bardzo komentować notek, czy też właśnie napisać notki na blogspot . Teraz znalazłam tak jakby , sposób na mój szanowny komputer , toteż myślę , że na jakieś pół godziny będzie dobrze . Z tegoż powodu nie mam grafiki .
Ostatnie dwa tygodnie strasznie jak dla mnie się dłużyły . Ogólnie teraz w weekend mam pierwszą lekcję w szkole zaocznej . Mam pewne obawy , ale muszę być optymistycznie na to wszystko nastawiona . Przede wszystkim muszę być otwarta na ludzi . czas zaufać sobie i innym , pomimo , iż od życia dostawało się w kość . Czułam , jakby moje serce miało pęknąć niezliczoną ilość razy .
Mówiąc o tych dwóch tygodniach , które mi się dłużyły , rysowałam . Ooj tak , nie ma to jak rysowanie . Uwielbiam wykonywać owe zajęcie , jednakże mam natchnienie kilka dni , później znika na jakieś kilka miesięcy . Jeżeli chcecie jeden z moich rysunków obejrzeć , wystarczy , że klikniecie  poniższą miniaturkę zdjęcia . Z czasem takich zdjęć dodam więcej .
W ostatnim
czasie byłam szczerze powiedziawszy dumna z naszego kraju . Pytanie brzmi : ‘ Dlaczego ? . ‘ Otóż , taki program jak Dzień Dobry TVN , czy taka stacja telewizyjna , jak Eska TV , Viva , wyemitowała teledysk , tym samym piosenkę k-pop ( koreański pop ) Psy – Gangnam Style . Był hitem na stacjach przez bodajże jeden dzień , ale to już coś . Przez jakiś tam moment , ludzie słuchali to , z czego zazwyczaj się śmieją i nie rozumieją jak taki człowiek który interesuje się inną kulturą, słucha k-pop , k-rock czy j-pop , j-rock . Oby więcej takich teledysków , piosenek na takich stacjach , bo jak widzicie , chińska , koreańska , japońska muzyka , też jest fajna . Jeżeli jestem przy kulturze wschodniej , to wczoraj dostałam długo oczekiwane magazyny Otaku i Kyaa ( kliknijcie na ten tekst , jeżeli chcecie zobaczyc owe magazyny na zdjęciu ). Dzisiaj mam je zamiar poczytać , ale to pod koniec dnia , tak na wszelki wypadek , by nie myśleć o nadchodzącym , jutrzejszym dniu .   

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://marta-marrta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie rysujesz *.* ile lat rysujesz ?
    taa, gangam style - me gusta =D

    my-true-stoory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak nienawidze mangi i anime...
    ale kocham koree szczególnie shinee, więc ciesze się , że koreańskie piosenki są słuchane w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  5. pisząc słucham muzyki ganganam style ale PSY nazwa mnie nie przeraża wiem ze psy jedzą hhe może lepiej zobaczę o czym śpiewają . Rysunki jak wszystkie boskie powinno być ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń